:) újra itt

 2009.01.21. 02:09

Na jól van, akkor jobban teszem, ha írok, mert már hiányol valaki:)

Most értem haza szanalmas.nso.hu-ból, és csak annyit mondok, hogy a pék rakja meg a Menkesztert! Elmondom, miért. 20 perccel a meccs vége előtt kész volt a cikk, és meglett volna a kakaó a csapatban, h tartsa a 3-0-t, jó, esetleg egy negyediket is be lehetett volna még rámolni. De az, h ezek után kap egy gólt, majd lő egyet, majd megint kap egyet, lehetőleg a 89. és a 93. percben az utóbbi kettőt, az sok nekem... Hajam kihullott már a végére.

Xal. Ha már nyernek, nyertek volna normálisan:)

Egyébként meg rájöttem h hn h9-kor interjúzom a volt sulimnál, és még ki kell találnom a kérdéseket, majd az utána jövő hospitálásra a megfigyelési szempontokat, és a pilotingra az interjúkérdéseket. Hát a pék...

Meg... Ma találtam valami horrorisztikusat valami egészen elképesztő helyen, ezt majd személyesen elmesélem, mert leírni amúgy se tudnám, és nem is olyasmi, ami publikus, meg kell hozzá lélekjelenlét is:) Bár lehet, kicsit túlspirázom, de a felismerés pillanatában majdnem ledobtam mindent, és mentem Neked telefonálni, de míg visszaértem a helyemre, megnyugodtam annyira, h kb olyan 20 percre rá elfelejtsem, és lementsem statikusba:)

No, most megyek a dolgomra, bár legszívesebben lefeküdnék, és aludnék holnap estig.

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr100892453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása