Imádom a címeket

 2008.12.10. 22:27

Hm. Amikor szakdogát kéne írni, a légy is hasraesik, olyan tisztaság lesz a lakásban. Ha tanulni kéne, bővül a blogom:)

Két dologra jöttem rá a reggelhez képest: nem mentem Asszel aerobikozni, m még azért göthös vok, és inkább itthon punnyadtam a hülye jegyzeteimmel.

Meg persze megnéztem a magyar–norvég kézimeccset is. És már nem is kötőjelet teszek, hanem automatikusan ütöm az alt0150-et, ezt már, azt hiszem, lehet szakmai ártalomnak nevezni. Jah a meccs. Borzalom volt. Olyannyira, hogy a második félidőben már tanultam, miközben ment a TV. Nem, nem részletezném, ilyen nincs, hogy minden norvég támadásnak gól a vége, hogy mi képtelenek vagyunk betalálni, és hogy egyetlen balkezes átlövőnket egy ilyen találkozón vetjük be először. Aki ráadásul a magyar góllövőlista vezetője... Pedig sztem jó ez a kapitány. Tud fanatizálni, variálja a csapatot, mint állat. Ez az egy nem fér a fejembe, hogy akkor miért nem szerepeltette ezt a leányzót eddig. És SZUCSÁNSZKI ZITÁT MIÉRT HAGYTA KI A KERETBŐL? Görbe kifújt a második félidőre, ez látszott. Szóval kicsit contradictory nekem ez a mi kapitányunk, dehát mindegy.

Ja igen, a másik dolog, amire rájöttem, hogy az előző bejegyzésem címéről nem írtam semmit:))) bár végül is látszik, hogy a rózsaszín keret helyett most ez a kékes cucc van. Remélem, tetszik:) Nem, elnézést, ez így nem igaz. Nem igazán érdekel, hogy kinek hogy tetszik. Nekem bejön, ezért változtattam erre. Ha másnak is bejön, jó, ha nem, úgyis jó:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr19816023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása