Wieder zu Hause

 2009.01.30. 21:56

Mindenek előtt: kijavítottam az előző cikkben vétett hibát, amiért a Csikasz-blog kedves olvasóinak bocsánatáért esedezem:)

Tegnap jöttünk haza Dzsibabával Deutschlandból, és máris dolgoznom kellett:(

Monnyuk a hajam kihullott a mai naptól:) úgy volt, 5-re megyek röpi meccsre, mert pont hiányzott, hogy a röplabda rovatfelelős távol van, és rám sózta a sportágát (felsőbb utasításra persze:) ).

Erre Rafael Nadal rekordot döntő meccset játszik (több mint 5 órányit, a részletekért katt ide), a cikk nagy részét én írtam, mire kaptam egy kézianyagot, amit meg kellett csinálnom, így félbe kellett hagynom a teniszt az online-nál, és átnyargalni a napilaphoz... És végül röpimeccsre sem mentem, viszont meg kellett várnom az összes meccset, meg még sportlövészet is volt...

De végre itthon vagyok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr64913279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása