Elég régóta nem írtam ide, azóta elég sok minden történt, viharos és kevésbé viharos dolgok, most meg inkább tanulnom kellene az államvizsgára...

Új hörim van: Theodore:) Gbabától kaptam a névnapomra, és nagyon édes:) igen, mindkettő:P Theó fehér és barnás foltok vannak rajta. Este f10 körül ébred, olyankor be kell tenni neki a kereket, m különben rágja a rácsot. Hogy miért nincs benn a kerék mindig? Egyrészt nagyon nyikorog (igen, jól érzitek, választhatok a nyikorgás és a rácsrázás között, brilliáns), másrészt meg Theó agyonhajtaná magát. Egyik este négy óra hosszat kerekezett, a végén, amikor kivettem a kerékből, a lábaival nem hagyta abba a mozgást, annyira bezizizett. De amúgy csípem a kis pofáját:)

Other breaking news: a Fradiba igazoltam. Ma volt a bemutatkozásom zöld-fehér mezben, igazából egységesen bénák voltunk, de legalább én voltam a legkevésbé béna:) de nem vok letörve, m végre olyan nyugalomban le tudtam gurítani a 120-at, amire szükségem van, és ami az elmúlt időszakban hiányzott - ami talán részben az én hibám is, de ebbe most ne menjünk bele:)

Voltam tekevébén is tudósítani, az nagyon jó volt, leszámítva, hogy pont jókor jött az államvizsga előtt két héttel, node sebaj. Írtam a cikkeket, mint az állat, ment a lapba is meg az online-ra is. A csapat szerint visszafogottak voltak az írások, a Vezetőségem szerint viszont túl lelkesek és néha túlzók. Szerintem meg úgy voltak jók, ahogy leírtam őket, elvégre azért írtam úgy, ahogy. Egy vmiben viszont mind a három faktor egyetért: jó h vége a vébének:)

A suli a befejeztéhez közeledik, leadtam a szakdogákat, amelyekre kaphattam volna több pontot is, de majd a védésen megmondom a tutit. Az államvizsgák most kezdődnek, az angol mindjárt a jövő héten: szerdán. Élvezet lesz reggel 9-re odamenni, hogy aztán utolsónak menjek be. Remélem, addigra már mindenki le lesz fáradva, és azt fogják hallani, amit hallani szeretnének, nem azt, amit mondok:D Bár most is azon dolgozom, hogy a kettő overlapja minél nagyobb legyen:)

De közben lovas hírt adok, m az kell. Csak küldenék már el a hülye anyagot... Tegnap is másfél óráig tartott... A faszi már örül előre, ha hívom, de inkább hasson az IT-jára, hogy csipkedjék magukat... Időközben a gmailemen lement a nap:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr931153625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása