Meghalt a Vanda:(

 2009.03.11. 20:24

Azt hiszem, tényleg igaz az, hogy az aranyhörcsögök csak 2-3 évig élnek. Vanda kb. kétéves volt:(

Szerdán vettem észre, hogy a bal szeme alján van egy barnás csík. Gondoltam, biztos vmi szemgyulladás, huzatot kapott v vmi. Másnapra a fejének bal fele bedagadt kicsit, és a szőre is olyan furcsa állagú lett, ráadásul teljesen más szaga volt a hörinek, mint általában.

Csütörtökön elvittük dokihoz. Kapott a fenekébe egy kálciuminjekciót, meg kapott szemcseppet és vmi bogyót, amit vízben kelett feloldani, és az orrára, szájára csepegtetni. Napi kétszer mindkettőt.

De ahelyett, h javult volna az állapota, csak egyre rosszabb lett, és szombaton nagyon csúnyán nézett ki, amikor eljöttem dolgozni. Este, amikor hazaértem, fura kattogó hangot adott ki kilégzés közben, de gondoltam, csak bedugult az orra, hagyom aludni, majd később beadom neki az orvosságait.

De aztán nem jött elő később sem, hiába hívtam. Megpróbáltam hozzáférni, kihúzogattam a kis vackából... Horrorisztikusan nézett ki. A jobb szeme sztem csak simán csukva volt, de a balt mintha benőtte volna vmi. A pofája bal fele be volt dagadva, ronda lila lett, és minden kilégzésnél csak hörgött:( Pumpáltam bele egy kis vizet, arra megmodzult egy kicsit, de aztán elerőtlenedve lógott a kezemben, ahogy fogtam:( Csak arra várt, hogy elbúcsúzzon:(

Még szerencse, hogy Gregorio ott volt velem. Vandát a 173-as Rákospatak utcai megállójához közel temettük el, remélem, nem sokáig ott maradhat. RIP kisbogár:(

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr81996579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása