Beléd a lélek is csak...:D

 2009.07.20. 22:33

Új mondás született a hétvégén, de majd erre mindjárt kitérek:)

Mostanában tök soxor sikerült kimozdulni a fővárosból, bár még mindig nem eléxer, de ez is haladás. Múlt hétvégén Velencefürdőn voltam Anita-partyn:) nem voltunk sokan, de szerintem ez pont elég volt, nekem nem hiányzott több ember. Kellőképpen idióták voltunk, bár az ezdőtáborhoz képest ez semmi nem volt:D

Igaz, most is kiabáltam, h közös zuhanyzás, de most nem olyan nagy lendülettel, mint régen:) na igen, örexem. Arra kíváncsi vagyok azért, hogy mit kezdtek azok a szörfdeszkával, akiknek eladták azt Anita barátjáék egy doboz sörért:D akkor még nem tudták, hogy a deszka jó nehéz, főleg ha víz van benne, de biztosan rájöttek azóta, mert noha azt hittük, hogy másnap majd megtaláljuk a strandon vmi bokorban, minden jel arra mutatott, hogy hazavitték.

Sok minden történt, de épp ezért kell a történések után írni, nem egy héttel utána, mert most már csak egy kellemes emlék a fejemben, és nem jutnak eszembe a jó kis sztorik.

Úh inkább elmesélem a mostani hétvégét, amikor 60-ban voltam Jutka meglepi buliján. Ott született az új mondás by Laura: beléd a lélek is csak hányni jár. Nem, nem nekem mondta, nem is tudom egyébként, hogy miért mondta, azt hiszem, vmi freudi elszólás lehetett:)

Jó volt a buli, hajnali 2-kor nekiálltunk aerobikozni a jó kis 90es évekféle ducducra, sörös dobozzal a kézben természetesen, meg énekeltünk is egy csomót, csak aztán Vivi megelégelte ezeket a zenéket, és jött a gügye számaival, amik nekem annyira nem tetszettek... sztem másnak sem, mert utána már nem is énekeltünk, de mindegy, egyszer kibírtuk.

És megkaptam tőle, hogy kommersz vagyok. Zeneileg. Merhogy a mainstreamet követem. Én. Gamma Ray, Hammerfall, Romeó vérzik, Road, mostanában Auróra, Toten Hosen, Nefogazz stbstb. Egy kezemen meg tudom számolni, hány számot adtak le a rádiók összesen eddig ezektől a zenekaroktól... És most a pont fm-et nem számítom ide, m az "rockrádió".

Jó, az igaz, hogy olyan zenéket is szeretek, amiket hallani rádióban, és azokra egyébként szívesebben is bulizom, meg szívesebben is énekelem őket karaokén, mint ezeket a metálos cuccokat, de szerintem ha vki nem mainstream zeneileg, az én vok. De mindegy. Pont az jutott eszembe, h oké, h szeretem Pinktől a So whatot, de ugyanúgy szeretem a Metallicától is:) amit igaz, hogy egyszer játszottak egy MTV-díjátadó koncerten v mi a szöszön, de lett is belőle botrány:D

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr891257672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása