Új arculat

 2008.12.10. 14:33

Hű, most nem kéne itt lennem, hanem tanulni kéne a hülyehülye zh-ra. Ami am benne se volt a kurzustervben, mert a félév során változott meg az egész - ezt jól bele is fogom írni az értékelésbe:) Am az a szívás, hogy pont ezért (mivel hogy úgyse lesz zh), pont mindent elolvastam... Úh most a nyakamba szakadt az egész.

Este azért elmegyünk Popsival aerobikozni meg szaunázni:)

A tekét most hanyagolom. Januárig, az egy Mikulás-kupa kivételével látni sem akarok sem tekepályát, sem tekegolyót. Talán a BKV-s évzáró partyn. De ott is csak módjával. Tök furi, úgy érzem, most picit kiégtem tekefronton. Jól is jön egy kis pihenő. Most olyan mozgásra van szükségem, mint az a thai boxos aerobik. Nem akarok semmire koncentrálni meg figyelni, csak püfölni a levegőt (ha épp agresszív kismalac-hangulatban vok, oda is képzelek dolgokat:) ), nézni a tükörben, hogy melyik izomcsoportom dolgozik:), és boldogan nyugtázni, hogy az aznap elfogyasztott csokinak jó helye van, majd eztuán kidögleni a szaunában.

Ajtóügyben is intézkedtem:) bár amióta felvettem a kérdést a problémajegyzékembe, nem recseg az ajtó, így tegnap is feltűnés nélkül osonhattam haza hajnali nemtoménhánykor:) Elvileg vasárnap idedugja az orrát az ajtós gyerek.

A külső iskolai gyakot azóta "teljesítettem":) alsós tanítónénim meglepően vevő volt a történetre, úh megkaptam az aláírást, amiért cserébe elkísértem a mazsolákat egy bábszínházi előadásra, meg voltam velük korizni. Első bé. Hát nem cuki? :) Az egyik kisfiút azzal csúfolták, hogy szerelmes belém, aki ezt hevesen tagadta, és közölte, hogy szeret engem, de nem úgy:))))) Nagyon komoly. Egyébként tökre élveztem a velük töltött időt, és azt hiszem, ha normálisan megfizetnék, szívesen lennék alsós tanítónéni.

Am hihetetlen, hogy ezek a gyerekek mennyivel fejlettebbek, mint mi voltunk az ő korukban. Már úgy értve, h mi mindent tudnak már a világról. Pl a bábszínházos előadáson előkerült a drog mint téma. Szerintem mi hétévesen nem is tudtuk, mi az a drog. Meg is kérdeztem a napközis tanártól, hogy csak ennyire szita az agyam, v ilyesmiről mi ennyi idősen még télleg nem is hallottunk, és sokat mondó pillantással közölte, h "áh", vagyis hogy nekünk elsőben ilyesmiről még fogalmunk se volt. Az egyik kissrácnak mobiletelefonja is van... Meg zsebpénze, de elég komoly szinten... Na mindegy, változik a világ:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8815049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása