Boldog Újévet!

 2009.01.03. 14:57

Hát így utúlag is BÚÉK mindenkibe meg boldog Karácsonyt, Ádámoknak, Éváknak boldog névnapot, és mindenféle egyéb boldog dolgot mindenkinek! :)

Amúgy meg történelmi pillanathoz érkeztünk, mert elküldtem mélben a kommos szakdogavázlatomat a konzulensemnek, aki szerintem már meg is feledkezett rólam, de remélem, eszébe jutok azért:)

A karácsonyi nagyatakarítást utólag teljesítettem, most tök szokatlan, hogy rend van és tisztaság, de azért így sokkal jobb. Na jó, ez nem teljesen igaz, m ált. is rend és tisztaság van nálam:) Igen, bármilyen hihetetlen. Nem vagyok az a rendmániás, és viszonylag hosszú ideig képes vagyok elidőzni a káosz közepén, de ha egyszer bekattanok, akkor azonnal rendet kell rakni. Legyen az hajnali egykor vagy délután, vagy reggel (bár ez utóbbi elég ritka:)).

Kiskoromban soha nem értettem , hogy minek ez a nagy felhajtás és hűhó a környezetünk felfrissítéséért karácsony környékén, mikor így is minden jó, de úgy látszik, örexem, mert most már értem, sőt, mint mondtam, még jobban is érzem magam „tisztán”.

Ma és holnap még kihasználom az utolsó szabadnapjaimat, aztán vár megint a munka... de most erre még nem gondolok:)

Meg az edzések is elkezdődnek, na jó, egy kicsit várom már őket. Meg azt h végre eljárjak erobikozni. Arra gondoltam, veszek egy bérletet, m különben az életben nem jutok el az edzőterembe.

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr45855246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KitsiOSullivan 2009.01.20. 21:48:56

Mikor lesz már folytatás? Alig várom... És most már kifogásod sincsen :) P
süti beállítások módosítása