"Miért nem kell ez a reggel..."

 2008.12.15. 12:36

Akárki akármit mond, szerintem tök romantikus dolog hajnali egykor egyedül ülni a szerkesztőségben, és pofozgatni az NSO-t:) főmenü- és jegyzetcsere, meg ilyenek:)

Ma szerettem volna elmenni meló előtt aerobikozni, de képtelen voltam felkelni, miután ezt mindössze 3 óra alvással kelett volna megtennem, és vhogy nem ment. Pedig a cuccomat is összepakoltam előre:( Na majd legközelebb.

Itt benn a szeriben mindegyik billentyűzeten van egy betű, ami nem működik, ezen az "l", úh ha "l" betű hiányzik vhonnan, akkor az ezért van. No meg persze az is zavar, hogy megnőtt a körmöm, és lassan 1-2 betűt ütök le egy helyett, xal nagyon kell figyelni:) Holnap reggel 8-ra megyek körmöshöz... a mai ügyelet után. Kb az lesz, mint ma reggel az aerobikkal, a különbség csak annyi, h most muszáj lesz felkelni... Körmös után pedig újra meló, m az kell:)

De szerdán hawaii lesz:) Leszámítva azt az apróságot, h be kell majd mennem a volt ált sulimba, mert ma reggel elvileg jegyet mentem beiratni... Ha fel tudtam volna kelni.

Szakdoga, beadandó... Majd egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr87823991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása