Kivan az a bizonyos

 2008.12.18. 00:49

Amúgy már nincs rossz kedvem, de amikor a meccs 75. percében meghal a word és elvész az anyagom, amit a partita addigi részéből és az azt megelőző találkozóból írtam, az kicsit idegessé teszi az embert. Kb két mondatot kellett volna még hozzáírni, és tök királyul kiment volna a cikk egy perccel a lefújás után. Erre basszus... Írhattam újra az egészet...

Meg különben is fáradt vok, és megint nem tudtam felkelni erobikra... Meg a körmös is beteg volt kedden, pont szívesen keltem korán a semmiért, csütörtökön a konzulensem sem lesz, és ma, amikor fel akartam venni az indexet, rájöttem, zárva van az az iroda, ahol a kis fekete noteszke lapult... Jó, kinyittattam, de akkor is. Nehogy vmi simán menjen...

Viszont ma megjelent két nagy anyagom is a lapban, ami tök jó:) Mondta is Anita, hogy tegnap karácsonyom volt:)

Na jól van, nem írok többet, m vmi karbantartás lesz 1-től, és ha ez az anyagom is elszáll, komolyan felmegy a pumpa:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csikasz.blog.hu/api/trackback/id/tr36829103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása